Sonntag, 8. März 2015

Encanto aus dem Buch von Lisa Kan


"ENCANTO"
designed by Lisa Kan


aus dem Buch 

Bead Metamorphosis: 

Exquisite Jewelry from Custom Components with special 

BONUS by Lisa Kan


Pleae ignore the wrong name on picture
the right name is ENCANTO !!!

Das absolut tolle an dieser Kette ist, man kann Sie von zwei Seiten tragen
die eine Seite rosa,
 die andere blaue Blüten, auch bei der Kette 

und das ober tollste ist, man kann Sie mit einer , zwei oder drei Blüten tragen !
Wie ? Durch Magnetverschlüsse variabel
einfach klasse 








1 Kommentar:

  1. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...